Spring naar hoofd-inhoud

BSO kinderopvang De Tivoli

BSO De Tivoli-Wereldboom is gevestigd aan onze locatie aan de Sportlaan. Kinderen tussen 4 en 12 jaar zijn 52 weken per jaar van harte welkom op onze voor- en naschoolse opvang. We bieden de kinderen een fijne omgeving waar ze zich thuis voelen met lieve vertrouwde leidsters en bekende of nieuwe vriendjes om hen heen. Er is iedere maand een aanbod met creatieve en technische activiteiten. Soms timmeren we een knikkerbaan, maken we zelf shampoo of leven we ons uit op een mooi schilderij. Kinderen kiezen zelf of ze aan de activiteit meedoen. Ook hebben we een eigen moestuin van zo’n 150m2. Daar trekken we elke week naar toe om te tuinieren of in de modderkeuken te spelen. We bieden ouders flexibele opvang die past bij hun opvangvraag. Zo kunt u op korte termijn reserveren of kosteloos annuleren.

Peutergroepen De Tivoli

De twee peutergroepen zijn gevestigd aan onze locatie aan de Sportlaan. Kinderen leren in de peutergroepen belangrijke vaardigheden. Daarmee leggen ze het fundament voor hun verdere toekomst. Bovendien maken ze vaak vrienden waar ze de hele basisschooltijd mee optrekken. Wij bieden kinderen van 2-4 jaar een rijk aanbod dat zich richt op de belangrijkste ontwikkelgebieden: sociaal emotionele ontwikkeling, taal, rekenen, motoriek en creativiteit. En daarnaast vinden wij het vooral van belang dat kinderen dingen zelf leren doen zodat ze met steeds meer zelfvertrouwen en vaardigheden in de wereld kunnen staan. Stapje voor stapje. We bieden onze peuters extra kansen, zo krijgen de kinderen Engelse les van een native speaker en hebben we een speciaal ‘peuter-kleuteratelier’, waar de oudere peuters alvast kunnen wennen aan de kleutergroep en waar de kinderen extra aanbod krijgen. De peutergroep is elke ochtend geopend van 08.15 tot 12.15 uur. Flexibele opvang voor of na deze tijden is mogelijk.